Известие

Collapse
No announcement yet.

проблеми с мотора

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблеми с мотора

    .
    Last edited by и.петров; d.m.y г., 14:22.

  • #2
    При гореизброените,аз бих започнал от свещи и кабели,евентуално дюзи,горивна помпа,пътища на бензина ......а най-лесното е една хубава дагностика при добър майстор,все пак никой от форума няма способности на екстрасенс
    PS:между другото имах подобен проблем и беше даже малко смешно,пожелавам ти да е от това:Когато сваляхме ЕКУ-то(демек компютъра),бяхме забравили да стегнем болтовете които го държат към дросела и от там не даваше на хубава маса!!!Случи се същото като това което казваш-когато си иска губеше обороти и гаснеше.Не знам коя фаза ти е мотора,т.е къде ти се намира ЕКУ-то,а ко е там провери буксите и болтовете
    Last edited by Ivo Skoklev; d.m.y г., 19:21.
    GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

    Comment


    • #3
      .
      Last edited by и.петров; d.m.y г., 14:22.

      Comment


      • #4
        В червената зона стават големи ла*на...особено към края и.Аз още страдам и събирам пари за части
        GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

        Comment


        • #5
          Колега и аз го иммах този проблем при мен се оказа от дистрибуторната капа4ка и палеца под нея.свали ги и виж в какво састояние са 4е не искам да те лъжа.Ако имаш някакав вапрос по темата пиши лс.
          Alfa romeo GTV-V6 Turbo 202hp

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от n1gazz Покажи съобщение
            Колега и аз го иммах този проблем при мен се оказа от дистрибуторната капа4ка и палеца под нея.свали ги и виж в какво састояние са 4е не искам да те лъжа.Ако имаш някакав вапрос по темата пиши лс.
            Колега ,тая кола няма такива екстри
            Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
            Fiat Bravo II 1.4 90hp
            sigpic
            Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от n1gazz Покажи съобщение
              Колега и аз го иммах този проблем при мен се оказа от дистрибуторната капа4ка и палеца под нея.свали ги и виж в какво састояние са 4е не искам да те лъжа.Ако имаш някакав вапрос по темата пиши лс.
              Кой ти го каза това за дистрибутурната капачка
              GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

              Comment


              • #8
                .
                Last edited by и.петров; d.m.y г., 14:22.

                Comment


                • #9
                  Аз ти казах,маса или може и да е стъпково моторче.но на гадания аз не разчитам
                  GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

                  Comment


                  • #10
                    Тези проблеми с паленето и непаленето е много вероятно да се дължат на две неща едното е дотчика на хол на коляновия вал намира се под смукателните колектори от страната на скоростната кутия а другото възможно е проблем с бензиновата помпа или релетата и така че най добре е ако пак изгасне да видиш дали работи помпата а ако работи има вероятност да е от датчика.
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment


                    • #11
                      .
                      Last edited by и.петров; d.m.y г., 14:22.

                      Comment


                      • #12
                        Проблема може и да е от фазовия датчик но аз съм останал с впечетление че ако фазовия не работи а датчика на хол работи колата също тярбва да работи. Датчика на хол се сменя лесно просто е малко заврян много често се получават такива проблеми от него. Той служи за определяне на горна мъртва точка (ГМТ) за ЕКУ-то а Екуто подасва искрата по този сигнал и сигнала от фазовия датчик на съоптветната бубина. Фазовия датчик е за разпознаване на цилиндрите казва на ЕКУ-то кой цилиндър е наред да работи. За проверка на датчиците тярбва да се закачат на осцилоскоп и да се видят графиките им защото първо са скъпи второ за смяната на фазовия датчик трябва да сесваля шайбата на разпределителниявал а това си е направо като смяната на ремъците и после трябва да се зацепва наново. трябва следващия път като ти направи проблема да видиш дали се чува да работи помпата ако работи помпата някой да дойде и да я закачи за да види защо не пали . А ако случайно ти потрябва фасзов датчик пиши ми на Л.С.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                          Тези проблеми с паленето и непаленето е много вероятно да се дължат на две неща едното е дотчика на хол на коляновия вал намира се под смукателните колектори от страната на скоростната кутия а другото възможно е проблем с бензиновата помпа или релетата и така че най добре е ако пак изгасне да видиш дали работи помпата а ако работи има вероятност да е от датчика.
                          Фазовия датчик и датчика на коляновия вал се отчитат като грешки в ЕКУ-то. А и едва ли помпата е изсмукала тока на акумулатора че да няма стартер - предлагам да пробваш по-смислено предсказание и да прочетеш все пак как е угаснала колата и защо не е запалила
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                            Фазовия датчик и датчика на коляновия вал се отчитат като грешки в ЕКУ-то. А и едва ли помпата е изсмукала тока на акумулатора че да няма стартер - предлагам да пробваш по-смислено предсказание и да прочетеш все пак как е угаснала колата и защо не е запалила
                            Пропуснал съм го това че не е завъртял стартера.
                            156 1,8 ТS 99
                            Nissan Murano 2005

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от alfa1987 Покажи съобщение
                              хол даттчик-можеш ли да кажеш нещо повече за него и възможно ли е да го прави от фазовия сензор ,защото четах някаде че е правил такива работи.но интересно ако беше от някоъ датчик защо компа не е записал грешка и сега се получава търсене на сляпо
                              колега виш майстора дето ти прави колата да не е объркал нещо по ремонта.
                              Alfa romeo GTVex
                              Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
                              Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
                              Аudi A3 1.8 20V 02"

                              Comment

                              Working...
                              X